Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x
Logo: BIP

Ogłoszenie

Ilustracja do informacji: Ogłoszenie
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
poszukuje lekarzy do pracy
w Miejskim Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
w Zielonej Górze
 
 
Zakres podstawowych zadań:
  • sprawowanie funkcji przewodniczącego składu orzekającego,
  • dokonywanie wstępnej analizy wniosku pod względem medycznym,
  • wystawianie ocen stanu zdrowia celem wydania orzeczenia o niepełnosprawności/stopniu niepełnosprawności/o wskazaniach do ulg i uprawnień,
  • rozpatrywanie odwołań od orzeczeń.
 
Niezbędne wymagania:
  • prawo wykonywania zawodu lekarza,
  • specjalizacja co najmniej I stopnia w jednej z dziedzin mających zastosowanie w procesie orzekania o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności,
  • stan zdrowia pozwalający na pełnienie funkcji określonej w ogłoszeniu,
  • wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 
Wymagane dokumenty:
  • prawo wykonywania zawodu,
  • dyplom ukończenia studiów medycznych,
  • dyplom ukończenia specjalizacji,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na pełnienie wybranej funkcji,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw obywatelskich.
 
Kontakt: 68 411 51 08, 605 555 643
 
 
 
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
poszukuje lekarza pediatrę oraz lekarza ortopedę
do pracy w Miejskim Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
w Zielonej Górze
 
 
Zakres podstawowych zadań:
  • sprawowanie funkcji przewodniczącego składu orzekającego,
  • dokonywanie wstępnej analizy wniosku pod względem medycznym,
  • wystawianie ocen stanu zdrowia celem wydania orzeczenia o niepełnosprawności/stopniu niepełnosprawności/o wskazaniach do ulgi uprawnień,
  • rozpatrywanie odwołań od orzeczeń.
 
Niezbędne wymagania:
  • prawo wykonywania zawodu lekarza,
  • specjalizacja co najmniej I stopnia w jednej z dziedzin mających zastosowanie w procesie orzekania o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności,
  • stan zdrowia pozwalający na pełnienie funkcji określonej w ogłoszeniu,
  • wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 
Wymagane dokumenty:
  • prawo wykonywania zawodu,
  • dyplom ukończenia studiów medycznych,
  • dyplom ukończenia specjalizacji,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na pełnienie wybranej funkcji,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw obywatelskich.
  • Baner: Pełnomocnik
  • Baner: Urzad Miasta
  • Baner: Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna
  • Baner: Lubuska Niebieska Tarcza
  • Baner: LOPiT
  • Baner: ROPS
  • Baner: Baza ofert pracy
  • Baner: Lubuskie
  • Baner: Wojewoda
  • Baner: DPS Kombatant
  • Baner: DPS
  • Baner: WOTUW
Znajdujesz się na stronie: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
 
Baner: Testowy baner górny